سنگ ماه اردیبهشت

سنگ متولدین اردیبهشت ماه

با انواع سنگ ماه اردیبهشت بیشتر آشنا شوید

سنگ ماه تولد، سنگی است که بر اساس ماه تولد شخص انتخاب می‌شوند و به عبارت دیگر، سنگ شانس افراد است. هر ماه تولد به یک گروه زودیاک خاص تعلق دارد و افرادی که در آن ماه متولد می شوند دارای ویژگی های آن زودیاک هستند. در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم که سنگ ماه اردیبهشت چیست و به طور کامل به توضیح سنگ ماه اردیبهشت بپردازیم.

سنگ ماه متولدین اردیبهشت

سنگ ماه اردیبهشت مثل سنگ هر ماه دیگری، دارای ویژگی هایی است که توسط علامت زودیاک کنترل می شود. استفاده از سنگ ماه تولد، آرامش، موفقیت و تعادل را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

برای هر ماه تولد، چندین سنگ تولد وجود دارد. افراد متولد اردیبهشت می توانند سنگ مورد نظر خود را از بین انواع سنگ ماه اردیبهشت انتخاب کنند. با توجه به گوناگونی سنگ های ماه تولد، در صورت تمایل، می توانید از تمام سنگ ها در برهه ای از زندگی خود استفاده کنید. سنگ های ماه تولد از جمله سنگ ماه تولد اردیبهشت، به طور ایده آل به عنوان حلقه یا گردنبند استفاده می شوند این در حالی است که می توانید آنها را به عنوان دستبند یا سنجاق سینه نیز به کار ببرید. جنس بدنه انگشتر، دستبند یا گردنبندی که استفاده می کنید می تواند طلا، نقره یا هر فلز معمولی مثل استیل  باشد. هر سنگ ماه تولد همچون سنگ ماه تولد اردیبهشت، باید براق باشد. به همین دلیل، شما باید از آن در حالت صیقل داده شده استفاده کنید، نه به شکل خام و مستقیما از طبیعت. سنگ هایی با درخشندگی و تقارن، به شما احساس بهتری خواهند داد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سنگ ماه اردیبهشت نباید دارای هیچگونه سوراخ باشد و صاف و تمیز بودن سطح آن بسیار مهم است. سنگ ماه تولد اردیبهشت را می توان هر روز استفاده کرد اما همانطور که میدانید، روزها نیز معانی خاصی دارند و بر اساس رنگ سنگ، بهتر است بعضی از سنگ ها را در روز های خاصی از هفته استفاده کنید. ما روزهای خاص مربوط به سنگ ماه تولد را در زیر برای شما آورده‌ایم.

  • سنگ های سفید رنگ باید در روزهای دوشنبه و جمعه به کار گرفته شوند.
  • سنگ های قرمز و نارنجی باید در روزهای سه شنبه و یکشنبه استفاده شوند.
  • رنگ سبز بیشترین تاثیر را در روز چهارشنبه دارد.
  • تاثیر سنگ های زرد در روز پنجشنبه افزایش می یابد.
  • سنگ های شفاف، صورتی و چند رنگ را باید روز جمعه پوشید.
  • روز شنبه، شما باید سنگ های آبی، مشکی، قهوه ای، خاکستری، بنفش و نیلی را استفاده کنید.

سنگ اصلی ماه تولد اردیبهشت، زمرد است؛ اما هر ماه تولد، علاوه بر سنگ اصلی، دارای سنگ های فرعی نیز میباشد. سنگ های فرعی ماه اردیبهشت، زبرجد، تورمالین سبز، جاسپر و عقیق سیاه هستند که ما در این مقاله به معرفی این سنگ ها، خواص آنها  و طالع سنگ ماه اردیبهشت خواهیم پرداخت.

زمرد، سنگ متولدین اردیبهشت

زمرد از جمله سنگ های طبیعی شفاف یا نیمه شفاف است که رتبه چهارم را در بین گرانبها ترین سنگ های جهان دارد و نماد بسیاری از تمدن ها محسوب می شود. این سنگ متولدین اردیبهشت ماه، یکی از سنگ های قیمتی متعلق به خانواده کانی بریل است. زمرد طبیعی که قرن هاست مورد توجه انسان ها قرار گرفته، با درخشندگی و رنگ سبز زیبای خود شناخته می شود و دارای ساختاری نرم و شکننده است. به همین دلیل، شما باید از سنگ زمرد در برابر ضربه محافظت کنید. این سنگ در اثر خنک شدن ناگهانی گدازه های ماگمایی در طی میلیون ها سال ایجاد شده است. این سنگ ماه اردیبهشت، علاوه بر اینکه یکی از سنگ هایی است که گفته میشود میتواند موجب خوشبختی شود، نماد ثروت و قدرت نیز میباشد. سنگ زمرد اصل، به طور معمول دارای ترک هایی بر روی سطح خود میباشد که میتوان آنها را با استفاده از روش هایی همچون صیقل دادن، از بین برد. زمرد در برابر حرارت بسیار بالا مقاوم نیست و باید آن را در برابر گرمای زیاد حفظ کنید. دقت داشته باشید که این سنگ هر چه شفاف تر و روشن تر باشد، ارزشمند تر و گران‌بها تر است.

خواص زمرد 

همانطور که گفتیم، زمرد سنگ تولد ماه اردیبهشت است. سنگ زمرد از نظر علمی تاثیرات روانی و جسمی بسیار خوبی بر انسان دارد و این همان دلیلی است که موجب شده تا زمرد در ادیان مختلف بسیار مورد توجه قرار بگیرد. این سنگ نماد تجدید، بهار و جوانی است. زمرد، آینده نگری و خوش شانسی را برای کسانی که آن را به همراه داشته باشند به ارمغان می آورد. این سنگ، که نشانگر رشد و هماهنگی طبیعی  است، اغلب به عنوان جواهرات مورد استفاده قرار میگیرد. اعتقاد بر این است که زمرد از زمان پادشاهان و ملکه های مصر باستان، مورد توجه قرار گرفته و هنگامی که به عنوان جواهرات استفاده شود، احساسات عاشقانه، صلح و ارتباطات میان افراد را افزایش داده و بهبود میبخشد. همچنین گفته می شود که در تأمین عشق بی قید و شرط، تثبیت روابط عاشقانه، شادی درونی، مهربانی، آرامش و صبر بسیار موثر است و از نظر جسمی، توانایی درمان اختلالات روانی، قلبی، ریوی، مشکلات ستون فقرات و ماهیچه ها و تقویت سیستم ایمنی و عصبی و تقویت حافظه را دارد و موجب ایجاد و ارتقاء بصیرت و تعادل در انسان می شود.

انگشترهای زمرد چهارسو هنر

زبرجد، سنگ متولدین اردیبهشت

سنگ زبرجد به دلیل ویژگی های فراوان خود یک سنگ بسیار پر کاربرد در طیف وسیعی از زمینه ها اعم از زمینه های روانی و جسمی می باشد. این سنگ ماه اردیبهشت، یکی دیگر از سنگ های دارای خواص درمانی است که ارزش عرفانی عظیمی دارد، اما این ارزش ها اغلب نادیده گرفته می شوند. سنگ زبرجد، در سنگ‌درمانی، کاربرد گسترده ای دارد.

خواص زبرجد

از نظر روانشناسی، این بلور به دور شدن از گناه و استرس ناشی از یک رویداد که در گذشته اتفاق افتاده و یا در آینده اتفاق خواهد افتاد، کمک می کند. سنگ زبرجد به شما این امکان را می دهد که ذهن قوی و اعتماد به نفس بالا داشته باشید و با پیچیده ترین شرایط، به آسانی روبرو شوید. این کریستال، مخزن انرژی است. سنگ زبرجد به بهبود افراد مالیخولیک و سایر افرادی که از بیماری های مختلف رنج می برند، کمک شایانی میکند. از سوی دیگر، سنگی است که ثروت و رفاه شخصی را تضمین می کند. بر اساس گسترده ترین نظریه، در صورتی که بخواهید ازدواج موفقی داشته باشید و طلسم های بد یا ارواح شیطانی و پلیدی ها را دفع کنید، هیچ چیز بهتر از زبرجد عمل نمیکند. میتوانید این سنگ ماه تولد اردیبهشت را به عنوان جواهراتی مثل انگشتر، گردنبند و غیره استفاده کنید و یا آن را زیر زبان خود قرار دهید تا به این ترتیب خواص شیمیایی آن برای دستیابی به اهداف شخصی، فعال شود.

زبرجد قدرت عرفانی بالایی دارد و موجب افزایش بصیرت میشود و به لطف انرژی‌ای که دارد، قلب را پاکساز می کند و آن را از هرگونه دغدغه کم ارزش، خالی میکند. از بین بردن اضطراب، ترس، ناراحتی، حسادت، عصبی بودن یا حتی کینه، از جمله اثرات این سنگ ماه اردیبهشت است. این سنگ علاوه بر اثرات روحی، اثرات مختلف جسمی هم دارد، به طوری که زبرجد باعث زیبایی و روشن شدن پوست و دفع سموم میشود و انواع بیماری های داخلی و بیماری های پوستی را از بین میبرد و به تسکین درد، بازیابی قدرت و هضم بهتر غذا کمک میکند. سنگ زبرجد این امکان را به شما میدهد تا در پر انرژی ترین حالت خود از خواب بیدار شوید و به بهترین شکل ممکن روزتان را شروع کنید.

انگشترهای زبرجد چهارسو هنر

تورمالین سبز سنگ متولدین اردیبهشت 

تورمالین سبز نوعی سنگ است که متعلق به خانواده تورمالین است. سنگ های تورمالین دارای رنگ های مختلفی هستند اما تورمالین سبز رایج ترین و کلاسیک ترین نوع این سنگ است. این سنگ ماه اردیبهشت، با نام “Verdelite” نیز شناخته می شود. این سنگ در تُن های مختلفی از رنگ سبز از جمله سبز تیره، زیتونی روشن و سبز-آبی وجود دارد.

خواص تورمالین سبز

انرژی موجود در سنگ تورمالین سبز باعث می شود شگفتی های جهان را بهتر دریابید و قدردان هدایای مادی و معنوی‌ای باشید که در زندگی به شما داده شده و یا داده خواهد شد. این سنگ ماه اردیبهشت همچنین نوعی حس قدردانی و رضایت نسبت به همه چیزهایی که در زندگی آموخته اید و تجربه کرده اید، به شما می دهد. انرژی این سنگ دقیقا همان چیزی است که شما برای تقویت و احیای بدن، ذهن و روح خود به آن نیاز دارید. سنگ تورمالین باعث میشود تا افراد زیادی شما را دوست داشته باشند و ارتباط شما با افراد روز به روز افزایش یابد، به عبارت دیگر تورمالین موجب میشود تا آنجا که می توانید دوست پیدا کنید!

تورمالین سبز، صبر را تقویت میکند و باعث محکم شدن روابط عاطفی، مهربانی، آرامش، هماهنگی، شجاعت، درک، تعادل بین قلب و ذهن، سلامتی، سخاوت و پذیرش شادی در زندگی می شود و زندگی شما را سرشار از عشق و ماجراجویی میکند. سنگ تورمالین سبز تمامی انرژی های منفی را تبدیل به انرژی مثبت میکند و از نظر جسمی، باعث تقویت سیستم ایمنی و عصبی شده، کارکرد قلب را بهبود میبخشد، تقسیم سلولی را تنظیم میکند، موجب کارکرد صحیح غدد میشود، مشکلات گوارشی را درمان میکند و به رفع و بهبود خستگی، بیش فعالی، مشکلات چشمی و سرطان کمک میکند. همچنین باعث میشود تا انرژی به درستی در بدن شما جریان یابد.

این سنگ ماه اردیبهشت، خلاقیت شما را برای توسعه ایده های جدید تحریک می کند، که نتیجه این اتفاق، فراوانی، رفاه و ثروت در زندگی شماست.

جاسپر، سنگ متولدین اردیبهشت

سنگ و نگین جاسپر

جاسپر یکی دیگر از سنگ های ماه تولد اردیبهشت است که در رنگ ها و الگوهای گوناگونی یافت می شود اما رنگ قرمز آن رایج تر است.

خواص جاسپر 

از بین تمام سنگ های قیمتی، جاسپر برای استرس بهترین است. انواع مختلف این سنگ باعث آرامش و افزایش بصیرت و آگاهی میشود و با جذب و پاکسازی انرژی های منفی، از شما حفاظت می کند؛ بنابراین می توانید در شرایط سخت، این سنگ را همراه داشته باشید. جاسپر باعث سلامتی و رفاه میشود و نماد قدرت و استقامت احساسی و جسمی است.

انواعی از این سنگ باعث درمان کابوس های شبانه، پارانویا و وحشت میشوند و اعتماد به نفس و انگیزه را بالا میبرند؛ به طوری که گفته میشود که بهتر است این سنگ ها را هنگام شروع یک کار جدید و یا نقل مکان به محلی جدید به همراه داشته باشید. از خواص و ویژگی های دیگر این سنگ ماه اردیبهشت، می توان به افزایش تمرکز، درک موقعیت های پیچیده، باز شدن چاکرای خورشیدی، افزایش ارتباطات، ایجاد روحیه‌ای شاد با از بین بردن سرخوردگی، عصبانیت و احساس گناه اشاره کرد. همچنین این سنگ در سم زدایی بدن بسیار موثر است.

عقیق سیاه، سنگ متولدین اردیبهشت

عقیق سیاه نوعی عقیق قیمتی است که غالباً مات است. رنگ ها و رگه هایی از قهوه ای، سفید، خاکستری و بژ را می توان در سراسر نمونه های عقیق سیاه مشاهده کرد. عقیق سیاه نسبت به مواد شوینده شیمیایی و دماهای بالا و آفتاب شدید بسیار حساس است و رنگ خود را از دست میدهد که در این حالت این سنگ ماه اردیبهشت، تمام خواص و انرژی خود را از دست خواهد داد؛ پس توصیه میکنیم که به خوبی از این سنگ مراقبت کنید.

خواص عقیق سیاه

عقیق سیاه محافظت کامل از بدن و هاله احساسی فرد را ارائه می دهد. این کریستال همچنین یک محافظ فوق العاده در برابر انرژی منفی و همچنین سمیت عاطفی شخص دیگر است. عقیق سیاه به شما کمک می کند تا در شرایط ناراحت کننده آرامش داشته باشید. حمل روزانه این کریستال به فرد کمک می کند تا کمتر مضطرب شود و توانایی بیرون آمدن از پوسته خود و ایجاد روابط اجتماعی را داشته باشد. عقیق سیاه می تواند به ما کمک کند تا ماجراهای هیجان انگیز جدیدی را آغاز کرده و بر اساس ایده های خودجوش عمل کنید و به جای فکر کردن به خواسته هایتان، برای به دست آوردن آنها تلاش کنید و هیچ گونه ترس از هیچ چیز نداشته باشید. 

عقیق سیاه معمولا در مدیتیشن نیز به کار میرود و تمام انرژی های شیطانی را دائماً از شما دور می کند و به شما عشق، بلوغ و اطمینان زیادی می بخشد. این سنگ، روابط را حفظ کرده و فرد را در تصمیم گیری ها مصمم تر می کند. گفته میشود که عقیق سیاه باعث شادی و لذت بردن از زندگی میشود.

این سنگ ماه اردیبهشت از نظر فیزیکی، باعث پاکسازی بدن و تقویت سیستم ایمنی شده و فرد را از بیماری های مختلف کبدی مانند التهاب کبد و سیروز کبدی محافظت می کند. سنگ عقیق سیاه بر وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد و به شما این امکان را می دهد که امور مالی خود را تحت کنترل قرار دهید. با کمک انرژی فوق العاده این سنگ قیمتی، شما میتوانید فرصت های خوب زندگی را دریابید و بدون تکرار اشتباهات گذشته، پیشرفت های بزرگ را تجربه کنید.

عقیق سیاه با چاکرای تاج مرتبط است و عصبانیت، کینه، درد و ناامیدی، گمراهی، خلا روحی و انزوای درونی را از بین میبرد. این سنگ عقیق سیاه یک سنگ قدرتمند است که می تواند زندگی شما را به طور گسترده تغییر دهد و افراد مهمی را وارد زندگی شما کند.

خصوصیات اردیبهشت ماهی ها 

تاثیر ماه تولد هر شخص در رفتار و شخصیت او، بر هیچ کس پوشیده نیست. برخی از مردم، پیش از ایجاد ارتباط با سایر افراد، ویژگی های مربوط به ماه تولد آنها را بررسی میکنند. در اینجا، پس از توضیح سنگ ماه اردیبهشت، طالع سنگ ماه اردیبهشت و خصوصیات مردان و زنان اردیبهشت ماهی را به طور جداگانه برای شما آورده ایم.

خصوصیات مرد اردیبهشت ماهی 

مرد متولد اردیبهشت، فردی آرام ، محتاط، مصمم، حساس و قوی است و در عین حال علاقه شدیدی به محبت و نوازش شدن دارد. این انسان رمانتیک به احتمال زیاد در هر موقعیتی تسلیم عشق می شود. حتی شاید برای شما شعر عاشقانه بنویسد و آن را به صورت ناشناس برایتان ارسال کند زیرا ممکن است که نتواند احساسات خود را شخصاً و رو در رو به شما بیان کند.

مردان متولد اردیبهشت، زنانی با حالات و روحیات ظریف را بسیار دوست دارند و زنان باهوش و نسبتا مطیع را ترجیح میدهد. مرد اردیبهشتی معمولا اصلا خسیس نیست و مطمئناً راهی برای خوشحال کردن شما پیدا میکند، حتی احتمال دارد این فرد، کار ها و مشغولیت های خود را کنار بگذارد تا برای شما یک دسته گل یا هدیه بیاورد، همچنین ممکن است هزینه زیادی را صرف خرید هدیه برای زن مورد علاقه‌اش بکند، زیرا تنها چیزی که برای او مهم است خوشحالی شماست، نه هزینه کادو.

او به شدت تحت تأثیر موسیقی قرار میگیرد و در واقع موسیقی احساسات عاشقانه را در او بیدار می کند. او دائماً به آهنگ هایی گوش می دهد که او را به یاد خاطرات عاشقانه اش می اندازد. مرد اردیبهشتی با هدایایی که در مناسبت های مختلف برای شما می خرد، عشق خود را به شما ثابت می کند و تلاش میکند تا عاشقانه ترین خاطرات را برای شما رقم بزند. اگر مرد متولد اردیبهشت، عشق خود را به شما ابراز کند، مطمئن باشید که این حس، واقعی و از صمیم قلب است. او از هر فرصتی برای بودن در کنار شما استفاده میکند و تمامی اتفاقات روزمره و مهم یا غیر مهم زندگی خود را با شما در میان میگذارد و شما را مناسب ترین فرد برای درد و دل کردن میداند و برای شما احترام زیادی قائل است اما ترجیح میدهد که اکثر اوقات با او هم‌نظر باشید. او به کسی نیاز دارد که بدون قید و شرط از اقداماتش حمایت کند. این فرد معمولا اهل اعتراض کردن نیست و عادت دارد برای زندگی برنامه ریزی کند و خود را تبدیل به مرد رویاهای زن مورد علاقه‌اش کند. آینده نگری از ویژگی های بارز این مردان میباشد. 

پس از دانستن خصوصیات سنگ ماه اردیبهشت و برخی از ویژگی های این افراد، اگر واقعاً می خواهید یک زوج خوشبخت باشید و رابطه پایداری با یک مرد اردیبهشتی داشته باشید، سعی کنید با او درگیر نشوید. او فوق العاده پرشور است و علاقه ای به محدود کردن شریک زندگی خود ندارد. او به شما اجازه می دهد هر کاری که می خواهید انجام دهید و به هر کجا که می خواهید بروید. او دوست دارد که شما مستقل باشید و روی پای خودتان بایستید. مرد اردیبهشتی می خواهد یک شریک پر جنب و جوش و پر انرژی داشته باشد، کسی که سرشار از زندگی است. او بسیار سخت کوش است و این مسئله ممکن است برخی را شگفت زده کند. برای این شخص، شکایت از نحوه انجام کارهایش، بی معنی است زیرا او می داند که همه کارها را به درستی انجام می دهد و قصد عجله در انجام آنها را ندارد. 

مرد متولد اردیبهشت، میتواند یک پدر فوق العاده باشد، این فرد تعادل را در میان فرزندان، به خوبی رعایت میکند و سعی میکند تا با شخصیت و رفتار درست خود الگویی کامل برای فرزندانش باشد. مرد اردیبهشت ماهی به ندرت ناراحت یا عصبی میشود و فرد بسیار خوش اخلاقی است. اما در صورتی که عصبی شود، میزان عصبانیتش بسیار بالا خواهد بود و بهترین کار این است که در این مواقع او را تنها بگذارید و پس از اینکه آرام شد با او صحبت کنید زیرا در غیر این صورت احتمالا حرف هایی را می شنوید که چندان خوشایند نیستند.

با این وجود، شما مردی صادق تر، خوش اخلاق تر و سخاوتمند تر از مرد اردیبهشت ماهی، پیدا نخواهید کرد.

خصوصیات زن اردیبهشت ماهی 

زن اردیبهشتی زنی عاشق طبیعت، بسیار سخت کوش و فداکار است. یک زن متولد اردیبهشت، عاشق موسیقی است و دارای روح بزرگ و جاه طلب است. او در موقعیت های مختلف زندگی، بهترین است و ترکیبی از تمام ویژگی هایی است که همه مردان به دنبال آن هستند و به ندرت در زنان دیگر آن ویژگی ها را پیدا می کنند. اگر به او ضربه نزنید، او بدون هیچ مشکلی، با عشق، به زندگی با شما ادامه می دهد. صداقت و شجاعت او با ظرافت های زنانه اش آمیخته شده است و او را از نظر اخلاقی، به فردی بی نظیر تبدیل کرده است.

زن اردیبهشتی در مقایسه با مردان، جدی تر و با انگیزه تر است. او به قدرت خود اعتماد کامل دارد و از شما هم انتظار دارد که همینطور باشید. در غیر این صورت احساس می کند که شما نمی توانید امور را اداره کنید، در نتیجه کنترل موقعیت را در دست می گیرد و همه چیز را به تنهایی اداره می کند و احتمالاً این کار را به روشی انجام می دهد که شما دوست ندارید. او در زندگی خود به یک مرد واقعی نیاز دارد، کسی که بسیار قدرتمند باشد.

از نظر او، زن بودن چیزی بیش از پوشیدن یک لباس پر زرق و برق و تظاهر به ضعیف بودن است. طولی نمی کشد تا متوجه شوید که او دارای شخصیت خاص خود و نظرات منحصر به فرد است.

پس از دانستن خصوصیات سنگ ماه اردیبهشت و برخی از ویژگی های زن اردیبهشتی، شاید برای شما جالب باشد که بدانید به راحتی می توانید روی او حساب کنید، او میتواند یک تکیه گاه خوب برای شما باشد به طوری که بتوانید در هر شرایطی در کنار او احساس امنیت و آرامش کنید. دوستان او ممکن است اشخاصی عجیب و منحصر به فرد باشند، اما افرادی هستند که ایجاد ارتباط با آنها بسیار ارزش دارد. اگر زن متولد اردیبهشت با کسی که دوستش ندارد روبرو شود، به هیچ عنوان سعی میکند به آن شخص ضربه ای بزند، برعکس، آن شخص را کاملا نادیده می گیرد. وقتی صحبت از روابط دوستانه می شود، او خدای وفاداری است و هرگز شما را به خاطر هر کاری که انجام می دهید قضاوت نمی کند. زن متولد اردیبهشت معتقد است که برای هر کاری که انجام می دهد همیشه دلیلی محکم و منطقی وجود دارد. تنها چیزی که او از شما به عنوان یک دوست انتظار دارد این است که در رابطه خود صادق باشید و اگر این نیاز را برآورده نکنید، او از زندگی شما خارج می شود. زن اردیبهشتی، هنگامی که احساس کند دوستش به اندازه کافی به او توجه نمی کند، همان واکنش را از خود نشان خواهد داد؛ برخی ممکن است این واکنش را حسادت تلقی کنند در حالیکه اینطور نیست.

برخلاف بسیاری از زنان دیگر، وقتی که شما به عنوان شریک زندگی اش، در مورد زن دیگری با او صحبت می کنید، او هرگز در این مورد حساسیتی نشان نمیدهد مگر اینکه از خط قرمز او عبور کرده باشید. زن متولد اردیبهشت، زمانی به بدترین شکل ممکن واکنش نشان می‌دهد که تحت فشار زیادی قرار گیرد. به عبارت دیگر، ممکن است شما در حضور او با یک زن بسیار زیبا صحبت کنید اما مطمئن باشید تا زمانی که با رفتار و حرف های خود، خط قرمز هایش را رد نکنید، او هیچ برداشت و تفسیر اشتباهی از رفتار شما نخواهد داشت.

مردم معتقدند که زنان، موقع تصمیم گیری، بیشتر از احساسات خود پیروی میکنند و منطق را نادیده می گیرند اما این موضوع در مورد زنان متولد ماه اردیبهشت صدق نمی کند. ملاک های او برای انتخاب همسر، داشتن مدرک تحصیلی از بهترین دانشگاه ها و یا داشتن یک شغل بسیار پردرآمد نیست، او به شدت منطقی است، شاید یکی از منطقی ترین افرادی که تا به حال با آنها مواجه شده اید. همه چیز در زندگی او دارای نظم خاصی است. زن متولد اردیبهشت تمام تلاش خود را می کند تا از درگیری و دعوا جلوگیری کند. هرگز نمی توانید او را فردی احساساتی در نظر بگیرید، البته این افراد در عین منطقی بودن بسیار مهربان هم هستند.فقط این را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید زندگی زیبایی را که با او دارید حفظ کنید، باید همه چیز را با او در میان بگذارید. اینکه شما او را محرم راز خود بدانید، بسیار خوشحالش میکند.

استفاده از سنگ ماه اردیبهشت، ویژگی های خوب متولدین این ماه را تقویت میکند.

زن اردیبهشتی همیشه از عطرهای متفاوتی برای حفظ بوی زیبا در خانه و بدن خود استفاده می کند و به همان اندازه که عاشق رایحه های ملایم است، از رایحه های تند متنفر است. همین موضوع در مورد رنگ ها نیز صدق می کند. آبی رنگی است که بیشترین تاثیر را بر او دارد. رنگ های دیگر مانند صورتی و قرمز نیز تأثیر مشابهی بر او دارند. یک خانم متولد اردیبهشت هرگز از ابراز احساسات خود نسبت به کسی نمی ترسد. اگر کسی را پیدا کند که از نظرش کاملا ایده آل باشد، به راحتی قلب خود را به او تقدیم میکند و عمیقا به او توجه می کند. به محض اینکه با او آشنا شدید، متوجه خواهید شد که چقدر برای او اهمیت دارد که مورد احترام اطرافیانش قرار بگیرد.

البته این را در نظر داشته باشید که خصوصیات فوق، بارزترین خصوصیات افراد اردیبهشت ماهی است و این افراد ممکن است خصوصیاتی غیر از این ها هم داشته باشند و یا اصلا برخی از خصوصیاتی که به آنها اشاره کردیم را نداشته باشند.

خرید سنگ و انگشتر متولدین اردیبهشت ماه

فروشگاه اینترنتی چهارسو هنر بهترین و با کیفیت ترین سنگ و انگشتر متولدین اردیبهشت ماه را جهت خرید در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. قالب محصولات عرضه شده انگشترهای دست ساز هنرمندان صنایع دستی می باشد. این محصولات هدیه ای بی نظر برای تولد پدر، مادر و همسر فروردین ماهی شما می باشد. شما می توانید جهت خرید سنگ ماه تولد اردیبهشت از این محصولات دیدن نمایید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.